Lezajlott az Origo tévécsatornáinak, a korábbi LifeNetworknek és az OzoneNetworknek a májusi névváltása. Ahogyan arról előzetesen már szó volt, a rebranding (átmárkázás) során a Network szó kikerült a Life és az Ozone mögül. (A névváltást most azzal magyarázzák, hogy ez “még erősebb kohéziót biztosít a televíziós csatorna és a New Wave Mediához tartozó online médiumok, a Life.hu és az Origo tudomány rovatai között”.)
Emellett új csatornaazonosító logókat is kaptak a csatornák. Méghozzá ilyeneket:
A műsorkínálat megújítása kapcsán pedig Somlai Bálint, a vállalat tévéüzletágának igazgatója arról beszélt, hogy a LifeNetwork eddig is a szórakoztató tartalmakra helyezte a hangsúlyt, viszont szeretnének még bulvárosabb irányt adni a csatornának. Ezt erősíti a május elsején induló amerikai valóságshow, a Kardashian sztori is. Ezt egyébként t a Life.hu-val közös aktivitásokkal és keresztpromóciókkal kísérik. Somlai közléséből az is kiderült, hogy az OzoneTv online párja az Origo Tudomány rovata lesz.
Az OzoneNetwork-re jellemző unikális megközelítést a jövőben is szeretnénk megtartani, hiszen a saját gyártású ismeretterjesztő műsorok jelenleg is nagyon sikeresek. Ezzel összhangban megmarad a csatorna zászlóshajójaként mindennap jelentkező Egyenlítő is
– mondta a tévéüzletág vezetője.
A megújulással egyidejűleg a két televíziós csatorna munkatársait egy helyre költöztették össze, ahol a korábbinál tágasabb térben a gyártástól a produkciós munkatársakig együtt dolgozik mindenki.
A két csatorna eddig is fontosnak tartotta a saját gyártású műsorok készítését, így ezt a legújabb technológiai és virtuális környezet is segíti az új helyen – tette hozzá Somlai.
Korábban egyébként az origo.hu-t működtető Origo Media Zrt. is nevet váltott, ekkor vette fel a New Wave Media Group nevet.