És igen, már megint a közösségi oldalak mágikus ereje!
A BuzzFeed sztorijából kiderül, hogy egy manchesteri srác, Martyn Hett a minap megtudta, hogy az édesanyja igen szomorú, ugyanis egy termék nem sok, annyit sem sikerült eladnia a kézműves vásárban.
Az anyuka, Figen macikat és más hasonló cuki figurákat köt. A saját kézimunkás portákáit próbálta meg értékesíteni, de senki nem vásárolt tőle.
https://twitter.com/martynhett/status/802489034761191424
Martyn is szomorú lett a hír hallatán, úgyhogy kiposztolta a Twitterre a stand fotóját, amelyről még egy figurát sem sikerült eladni.
Kisvártatva Martyn üzenetet kapott egy barátjától, hogy az internetes kínálatból választott egy kesztyűszörnyet.
My heart is melting, thank you @LiamLambrini for being her first customer pic.twitter.com/m7xjNDz9Cc
— martyn (@martynhett) November 29, 2016
Az anyuka el sem akarta hinni a remek hírt,
nem sokkal később ugyanis újabb három, majd még további kilenc termék kelt el az interneten.
Figen, aki nemrég még nulla darab eladott portéka miatt szomorkodott, az egész rákövetkező hétvégét kötögetéssel töltötte, annyi megrendelés futott be – a világ számos pontjáról. Az anyuka pár nap alatt nemzetközi hírnévre tett szert.
Addig is vett egy Twitter-használati segédkönyvet, hogy megtanulja, hogyan kell profin kapcsolatot ápolni az online rajongótáborral.
https://twitter.com/martynhett/status/805454477306236932