Média

Átalakul a CM Sales

CM Sales
CM Sales
A többek között a Central Médiacsoport reklámfelületeit is értékesítő sales house január 1-jétől szétválasztja a magazin és az online értékesítési területeket. Bejelentették az új vezetőket.

Közleményben jelentette be a CM Sales Kft. szerdán, hogy 2017 januárjától átalakítja működését és a jövő év elejétől külön szervezeti egységekbe szervezi a magazin és BTL, illetve az online hirdetésértékesítést: előbbit Márkus Krisztina, míg utóbbit Rusvai Richárd irányítja majd hirdetési igazgatóként. Mindketten közvetlenül Steff József ügyvezető igazgatónak tartoznak majd beszámolási kötelezettséggel.

A változás azt is jelenti, hogy a magazin és az online direkt értékesítési területeket szétválasztják: a magazin direkt értékesítési csoportokat Kenessey Adrien és Simon-Nagy Attila vezetik, az online direkt értékesítési csoport vezetőjét pedig nyílt felvételi eljárás keretében választja ki a cég.

A változtatás célja a cég közlése alapján, hogy mind a magazin, mind az online hirdetésértékesítés több vezetői figyelmet, nagyobb fókuszt kapjon.

Márkus Krisztina
Márkus Krisztina

Márkus Krisztina az értékesítésen kívül ezentúl a magazin értékesítés-támogatást is felügyeli, és továbbra is hozzá tartozik az eseményértékesítés. A szakember egyébként közel 20 éves médiaügynökségi tapasztalattal rendelkezik: 2011-ben csatlakozott a Central Médiacsoport jogelődjéhez ügynökségi és magazinértékesítési igazgatóként, majd az évek során folyamatosan bővült az irányítása alá tartozó területek köre; így a 2013-tól kezdődően meglévő feladatai mellett az események értékesítésének, illetve az online direkt értékesítési csoportnak a felügyeletét is ellátta.

Rusvai Richárd
Rusvai Richárd

Rusvai Richárdhoz az ügynökségi és direkt értékesítést végző területek – beleértve a telesales-t is –, valamint a digitális értékesítési tanácsadás tartoznak majd és továbbra is ő lesz felelős a sales house tevékenységért. A szakember közel 10 éve dolgozik a vállalatnál; kezdetben értékesítőként szerzett tapasztalatot, majd 2010-től átvette az online ügynökségi csoport irányítását. 2013-tól hozzá tartozik a sales house tevékenység felügyelete is, a tavalyi évtől kezdődően pedig az online hirdetésekkel kapcsolatos fejlesztésvezetői feladatokat is ellátja.

(A 24.hu kiadója, a Central Digitális Média Kft. és a hírben említett reklámértékesítő ház tulajdonosi átfedésben van. A 24.hu reklámfelületeit is a CM Sales Kft. értékesíti.)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik