Dr. Tatár elmondta, sokan szeretik a Car4You-t az Uberhez hasonlítani, de ez olyan, mintha a cukrászdában csokoládé és kókusz ízű fagylaltot kérnénk, a pultos pedig Bounty-t kínálna nekünk. Szerinte a két cég és szolgáltatás nem összehasonlítható, inkább csak a felhasználói élmény hasonló.
A Car4You nem taxiszolgáltatás, hanem bérelhetünk vele külön sofőrt és gépjárművet is – illetve a kettő kombinációját.
Hozzátetette: a felhasználóknak emiatt két külön szerződést kell elfogadniuk és a számlázás során is külön tételként tüntetik fel őket. Ez valóban így van (lásd lenti képünket), viszont az furcsa, hogy miért taxirendelést említenek a leírásban, mikor elvileg pont nem azok, ráadásul nincs is ilyen menüpontjuk.
Kíváncsiak voltunk arra is, hogy az Uber miért nem élt ezzel a lehetőséggel. Tatár szerint
Így áll a Taxify
Két hónapja, hogy az észt céggel is utazhatunk a fővárosban, közleményükből pedig kiderül, a szeptemberi tesztüzem annyira jól sikerült, hogy nemrég kérelmezték a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál, hogy megduplázhassák az autóik számát.
Az első hónap adatai alapján elmondható, hogy sikerült elérnünk azt a vásárlóréteget, akik az Uber kivonulása miatt lemondtak a „taxis” szolgáltatásokról. Ugyan áraink az előírásoknak megfelelően megegyeznek a többi minősített taxi társaságéval, a több plusz-szolgáltatás (innovatív applikáció, a sofőrökkel szemben támasztott szigorú előírások, a taxisok és az autók értékelésének lehetősége) vonzónak bizonyul az utasok számára
– írták, majd hozzátették, eddig 30 ezren töltötték le az alkalmazásukat. Úgy tűnik, az utasok tényleg elégedettek velük, ugyanis a maximálisan elérhető 5-ből 4,89-re értékelték őket a felhasználók.