Gyorsan növekszik az internetet banki kapcsolatokra is használó vállalatok száma. A cégek 78 százaléka él az elektronikus bankolás lehetoségével – derült ki a GfK Piackutató Intézet tanulmányából – tette közzé a Fejér Megyei Hírlapra hivatkozva a Bankkártya.hu internetes újság.
Az idén a különböző banki termékek közül egyébként várhatóan legnagyobb mértékben az internetes bankolás népszerűsége nő a vállalatok körében. Az internetes bankolást legtöbben belföldi átutalásra, illetve számlalekérdezésre használják (az internetes bankolók 98 és 96 százaléka). Több mint kétszeresére nőtt ugyanakkor a saját számlák közti átutalás, és szintén jelentősen bővült az elektronikus úton történő külföldi átutalás is.
Az elektronikus tranzakciók fajtáinak átlagos száma az interneten bankoló cégek körében két év alatt 2,8-ról 4-re nőtt. A bankokkal fenntartandó kapcsolatról a nagyvállalati vezetők úgy vélik: előtérbe kerül a számítógépes ügyintézés és a telefon gyakoribb használata. A kisvállalatoknál szintén az elektronikus kapcsolat élvez majd előnyt, de számukra a telefon mellett a bankfiók, a személyes kapcsolat is fontos lesz.
A GfK kutatói választ kerestek arra is. hogy a pénzügyi döntéshozók honnan szerzik be információikat a banki szolgáltatásokról. A nagyvállalatoknál a válaszadók legtöbbje elsőként az internetet jelölte meg, majd a céglátogató banki alkalmazottat, illetve a telefont említette. A kisvállalatok pénzügyi döntéshozói számára még mindig a bankfiókban a referens az első számú információforrás, utána a telefon, majd a banki hírlevél következik.
„Nem akartam, hogy kirekesszék a fiamat!” – saját filmjeivel kommunikál az autista Olivér
Sokan sokféleképpen képzelik el, milyen lehet együtt élni az autizmussal, illetve egy autistával. Mi most egy átlagos magyar család, benne egy fiú és az édesanyja történetet mutatjuk be.