A hír népszerűségét jól mutatja, hogy Charles a bejelentése óta az interjúig, azaz két nap alatt 130 ezerrel több követőt tudhat magáénak Instagramon – ahol egyébként részben a hangsúlyos rúzsairól és a szivárványszínű szemfestéséről ismerik.
Ahhoz képest Youtube-csatornáján többek között ilyeneket alkot:
Az Allure-nek adott válaszaiból kiderül, hogy alig várja a következő egy évet, és a felkérés mellett annak is örül, hogy olyan hírességek adják át neki a kilincset, mint például Katy Perry.
Az Instagram-profilját a munkái miatt hozta létre, illetve azért, hogy kiépítse a vevőkörét. Szerinte a tudása javarészt a gyakorlásnak köszönhető, illetve annak, hogy már több mint öt éve néz ilyen témájú Youtube-oktatóvideókat.
És hogy miből áll majd az együttműködés?
A közös munka október végén “látszik meg” először: akkor mutatják be az új So Lashy! szempillaspirál kampányfotóit és -videóját, aminek ő lesz az arca.
Ha pedig azon gondolkodtok éppen, honnan ismerős nektek a CoverGirl neve, eláruljuk: éveken át ők voltak az America’s Next Top Model (Topmodell leszek) szponzorai, így nagyjából ötpercenként elhangzott a nevük az epizódokban.