Élet-Stílus

Hogyan kakiljunk vendégségben?

Sajátos reklámmal népszerűsítik a vécéillatosítót.

A cikkünk címében feltett kérdés egyben egy videónak is a címe, bár ott vendégség helyett bulit írnak (de ebbe most ne menjünk bele). A csodálatos alkotás a Poo-Pourri nevű illatosító reklámja: az aromákat, illóolajakat tartalmazó szerből pár pumpálásnyit a klotyóba kell juttatni – még vécézés előtt –, és így (állítólag) megakadályozható a kellemetlen szagok terjedése.

A termék népszerűsítése céljából készült egy bizarr reklám, amit nem egész három nap alatt több mint 2,4 milliószor néztek meg a YouTube-on.

A filmben közepesen életszerű szituációt láthatunk: kilencen vacsoráznak egy asztalnál, három pár, két furán öltözött kisgyerek és egy nagymamának látszó néni. A vacsi közben hirtelen

az egyik vendégre rájön a kakilhatnék.

Természetesen a vécé közvetlenül az étkezőhelyiség mellett van, így minden kínos zaj kihallatszik (persze ez a videóban reklámozott remek illatú szer használatánál is így van, csak akkor már nem zavarja a főszereplőt). A nő arra kér minket, nézőket, segítsünk neki dönteni három lehetőség közül:

befújja a vécét hagyományos légfrissítővel, esetleg kakáljon az udvaron a bokrok között, netán használja az említett poo pourrit.

Igen, a reklámból az derül ki, hogy a harmadik lesz a jó választás. Most elkotyogtuk az amúgy is kitalálható megoldást, de az egész reklám annyira mesterkélten, erőltetetten rossz (stílszerűbben: szar), hogy érdemes megnézni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik