A csütörtök éjszakánként rendszeresen jelentkező infotainment típusú műsorból tizenhat új BrandMania produkciót rendelt az RTL Klub, de szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap reggel pedig az RTLII-n is megismétlik a heti adásokat.
A műsorvezető ezúttal is Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője lett, aki a 119. adást Cannesban még a nyár elején vette fel. Itt egyébként – ahogyan a 24.hu már beszámolt róla – magyar kreatívszakemberek minden korábbinál nagyobb sikert értek el, hiszen több díjat is bezsebeltek a francia riviérán megrendezett kommunikációs iparági versenyen.
A BrandMania idén őszi adásaiban egyébként olyan témákkal is foglalkoznak majd, hogy mennyit ér a Balaton mint márka, milyen trendek mozgatják a tévépiacot, mekkora a szakemberhiány a kommunikációs iparágban, mik a legújabb irányok a marketingkommunikációban, hogyan automatizálódik a marketing vagy éppen miként változtatják meg a smart megoldások a brandek üzleti modelljeit.
(Kiemelt képen Simon Krisztián, a Brandmania műsorvezetője, a Marketing&Media főszerkesztője)