A 444.hu írta meg, hogy a budaoesti éjszakai élet egykori uraként ismertté vált, nemrégiben 250 millió forintért cserébe házi őrizetbe helyezett Vizoviczki László egyik üzeti érdekeltsége is támogatta a Fellélegezhetünk című 2012 tavaszán indult reklámkampányt. Ebben a Nemzeti Erőforrás Minisztériuma azt népszerűsítette, hogy 2012. április 1-jén lejárt a türelmi idő, amit a szórakozóhelyek üzemeltetői és a zárt közterületek fenntartói kaptak a dohányzás betiltására.
A Fellégezhetünk kampánnyal párhuzamosan indult el a Ne szívj tovább! című, leszokást segítő kampány is, amelyet több nagy állami vállalat és három magánszereplő, a Roche gyógyszergyár, a Hervis sportáruház és a Clubinfo.hu is támogatott. Utóbbi a Vizoviczki-birodalom ingyenes programajánlójához, a Flyerz magazinhoz tartózó weboldal volt abban az időben, beírva a keresőbe ma már a flyerz.hu-ra vezet.
A kampány szervezője a Plan B Media nevű, a kormányhoz több szállal kötődő cég volt. A vállakozás az utóbbi években több közbeszerzést nyert, korábban számos kormányzati projekteket reklámoztak. A Plan B Media egyik korábbi vezetője Woth Márton, a Fidesz Ifjúsági tagozatának egyik alapítója. Woth a 444.hu cikke szerint személyesen is ismeri Vizoviczkit, cége a Fellélegezhetünk kampány mellett más megbízások miatt is üzleti kapcsolatban állt Vizoviczki érdekeltségeivel.