Családi kényszervállalkozásként indult, de mára a legnagyobb vidéki központtal működő hazai pr-ügynökség lett a 25. születésnapját ünneplő Ferling. A Ferling története 1991. augusztus 15-én kezdődött, amikor Ferling József feleségével akkor még Ferlingpress néven megalapította az ügynökséget. A családi vállalkozás egy tetőtéri pécsi lakásban kezdte a munkát, és kezdetben baranyai kisközségek önkormányzati lapjainak szerkesztéséből élt. Első pr-munkája egy komlói diszkontáruház bevezető kampánya volt. Ma két irodával (Pécsett és Budapesten), közel 30 munkatárssal, jelenleg 28 aktív ügyféllel és komplex kommunikációs ügynökségi szolgáltatásokat kínálva, egy családi generációváltást is megoldva működik.
Különleges évtizedek vannak mögöttünk, melyek során együtt változtunk a világgal és korral
– mondja az alapító, Ferling József, aki ma stratégiai igazgatóként és tanácsadóként dolgozik a cégben.
Sokan és sokszor kérdezik, hogy mi a titka a sikernek, de nem tudom rá a választ. Egy barátom szerint a sikernek egyébként sem titka van, hanem ára. Bizalom, felelősség, önállóság – ezek azok a tulajdonságok, amelyek egy csapat számára a fejlődés feltételeit biztosítani, és fenntartani tudják.
Az évfordulót kreatív játékkal ünneplik. Olyan, a saját Facebook-oldalán mintaként megosztottakhoz hasonló fotókat vár a beküldőktől, amelyek valamilyen formában megjelenítik a 25-ös számot. Az évforduló hírét minél szélesebb körhöz szeretnék eljuttatni, ezért a nyereményeket is ígérő játékban való részvétel feltétele, hogy az érdeklődők a saját Facebook-profiljukon, a #ferling25 hashtag használata, illetve a bejegyzésben a FerlingG betaggelése mellett osszák meg illusztrációjukat. Az ügynökség különdíjjal jutalmazza a legkreatívabb megoldást, az összes résztvevő között pedig számos nyereményt is kisorsolnak.