A fiatalokat megcélzó Vice olyan nemzetközi szerződéseket kötött az elmúlt időszakban, ami lehetővé teszi, hogy 51 országban legyen jelen a cég. Mindez azért érdekes, mert a cég vezérigazgatója, Shane Smith korábban még csak 12 országról beszélt, ahol az elkövetkező 12 hónapban megjelennek. Most viszont tréfásan elnézést kért a korábbi “félretájékoztatásért”, és bejelentette, hogy végül is 44 új országban jelennek meg és már 4 hónap alatt.
A társaság az eltérő országokban eltérő stratégiával, a helyi sajátosságokhoz igazodva tervezi a megjelenést, ezért piacoktól függően kötött megállapodást partnerekkel. Indiában és a Közel-Keleten például háromképernyős stratégiával indulnak, míg Ausztráliában és Új-Zélandon 24 órában sugárzó tévécsatornát indítanak el. A partnerségi megállapodások licencekre és hirdetésekre terjednek ki.
Az új partnereik között megtalálható az indiai The Times of India Group (ToI), a közel-keleti MOBY Group, az SBS Australia és a Sky Új-Zéland is. A további partnerek listája itt található.
Mint korábban megírtuk , a Vice Magyarországon is megjelenik nem sokára. A Vice kezdetben digitális médiával indul a térségben, de tévés tervei is vannak.
A Vice Mediát 1994-ben alapították az Egyesült Államokban. A régióban Görögországban, Szerbiában és Romániában 2014 óta vannak jelen.
A vezérigazgató a terjeszkedés kapcsán korábban azt mondta:
A fiatalok olyan tartalmakat szeretnének, ami foglalkoztatja őket, legyenek azok hírek, életstílus vagy dokumentum jellegűek. És ezt csak nagyon kevés helyről kaphatják meg jelenleg”