Most érkezett a hír, hogy Bronz Oroszlánnal díjazták a Samsung #SeeColors kampányát Digital Craft kategóriában a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon. Az elismerést a legjobban kivitelezett digitális megoldásokat díjazó „Digital Craft – Innovative use of technology” kategóriában ítélte meg a cég magyarországi leányvállalatának kampányának.
Ráadásul a pályaműben bemutatott technológia világméretű problémára nyújt megoldást, ugyanis segítségével színtévesztők százmilliói élhetnek át korábban soha nem tapasztalt vizuális élményt, ismerhetik meg a valódi színeket. A Samsung a magyar Colorlite céggel közreműködve fejlesztette ki a #SeeColors androidos mobil- és Tizen-alapú Smart TV-s alkalmazáspárt, amelyeknek köszönhetően a színtévesztők – életükben először – a színlátókéhoz hasonló, gazdag színvilággal élvezhetik a televízió képernyőjén megjelenő tartalmakat.
A Bronz Oroszlánt kapott pályázati videó: