Átadták a Kreatív című marketingszakmai lap által idén harmadszor meghirdetett verseny, a Content+Marketing Award (CMA) díjait. Összesen 49 munka került a döntőbe, amelyből a zsűri összesen 33 pályázatot díjazott – derül ki a kreativ.hu-ról.
Érdekes, hogy a díjazott kampányok közül kettő is a Centrál Digitális Média Kft. online termékportfóliójába tartozó Nők Lapja Cafén valósult meg. Az egyik, a „Légy újra önmagad!” kampány Ezüst díjat kapott, míg a „A fertőtlenítés csodái” az Arany díjat érdemelte ki a zsűritől, sőt magát a Fődíjat is ez a kampány nyerte.
![Taroltak a Nők Lapja Caféval 1 A fődíj](http://24.hu/app/uploads/2016/05/13308628_1109492625779749_5608695327359980387_o-1024x768.jpg)
![Taroltak a Nők Lapja Caféval 2 Ezüst díj a CMA 2016 versenyen](http://24.hu/app/uploads/2016/05/dij-e1464347185597-768x1024.jpg)
Mindkét kampány sikeréhez jelentősen hozzájárult az a kreatív hozzáállás és lelkesedés, amelyet a szerkesztőség és az értékesítő kollégák tanúsítottak a projektek során – ezt a megrendelők (az Unilever és a Walmark) képviselői mondták a tegnapi díjátadón elhangzott előadásaik végén.
A 2016-os CMA Fődíját elnyerő, „A fertőtlenítés csodái” kampány megvalósulásába ezen a linken lehet betekinteni. Az Integrált megoldások kategóriában induló kampányt az Uniomedia ügynökség valósította meg az Unilever megbízásából, és szegény iskolák számára nyújtottak jelentős támogatást különleges módon.
A „Légy újra önmagad!” az oktatás, egészségügy kategórián belül nyert el díjat, a pályázó itt az OMD volt, amely a Walmark számára készítette a kampányt a Nők Lapja Café bevonásával. Ennek a kampánynak a megvalósulása itt látható, valamint a Kreatív oldalán egy tanulságos esettanulmány is letölthető.
A további díjazottakról itt található bővebb információ.