A változásoknak köszönhetően átláthatóbbá váltak az oldalak, továbbá egyszerűsödik az ügyintézés és vásárlás a felületen, de megújult a Telekom fiók is, amelyet 2015 nyarán vezetett be a szolgáltató, és mára több mint 600 ezer előfizetést kezelnek itt az ügyfelek. Azon ügyfelek számára is újításokkal szolgál a felület, akik naponta használják mobiljukon a cég alkalmazását.
A honlap új struktúrájának kialakítását részletes kutatási és tesztelési folyamat előzte meg, amelynek során a szolgáltató weblapján tett mintegy 4 millió portállátogatást, 50 ezer keresést és 30 ezer ügyfélvisszajelzést elemeztek. A kutatás arra kívánt választ keresni, hogyan használják az ügyfelek a weblapot, például milyen utat járnak be a tájékozódás során, vagy hogyan szeretnék ügyeiket intézni az online felületen. Emellett nemzetközi iparági példákat is megvizsgáltak a vállalat szakemberei. A visszajelzések alapján kialakított menükoncepciókat 1000 ügyféllel 500 órán át tesztelték, így nyerte el végleges struktúráját a honlap.