Média

A PR Szövetség ismét meghirdette a CSR Best Practice díjat

CSR
CSR
A Magyar PR Szövetség első alkalommal 2007-ben hirdette meg a CSR Best Practice pályázatot és azóta sok értékékes, példamutató kezdeményezés bemutatását tette lehetővé.

A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) 2016-ban immár tizedszer is meghirdeti minden Magyarországon működő vállalat – mérettől függetlenül -, közintézmény számára a legjobb CSR-gyakorlat pályázatát. A szervezet olyan gyakorlatokat díjaz, amelyek megvalósítják a felelős működés elvét, az etikus üzleti magatartás folyamatát a napi működésben és üzleti döntései tükrözik a fenntartható fejlődésre való törekvést, társadalmi érzékenységet. A pályázat nyitott, a kiírási feltételeknek megfelelő szervezetek számára. A jelentkezés határideje 2016. június 30., a pályázatok leadását pedig 2016. augusztus 31-ig várják.

A pályamunkákat egy szakértőkből álló bizottság bírálja el az, eredményhirdetés és a díjak átadása októberben várható.

A zsűri tagjai:

  • Demcsák Mária – Piac&Profit, főszerkesztő
  • Győri Zsuzsanna – KÖVET Egyesület, senior CSR tanácsadó
  • Mayer Zsolt – MPRSZ alelnök, kommunikációs tanácsadó, tréner
  • Márta Irén – BCSDH, igazgató
  • Molnár Csaba – MagNet Bank, közösségfejlesztési igazgató

„A CSR tagozat hivatalos megalakítása óta szervezem a pályázattal kapcsolatos feladatokat, de tavaly már a zsűrizésben is részt vállaltam. Öröm olvasni és értékelni a sokszínű pályázatokat. A legértékesebb pályamunkákból jól látható az adott pályázó vállalat, szervezet integrált CSR szemlélete, vagyis az a gondolkodásmód, amely a vállalatirányítástól a munkatársakig tükrözi a programok mögötti stratégiai szemléletet az egyszeri, ad-hoc események helyett. Ezek az igazán követendő jó példák, melyekből reményeim szerint idén is bőséggel lesz részünk minél többet közzé tenni” – foglalta össze a legfontosabb tudnivalókat a CSR tagozat vezetője, Mayer Zsolt.

 Mi a CSR?

A CSR a Corporate Social Responsibility kifejezésből fakad, jelentése vállalati társadalmi felelősségvállalás. Olyan programok, kezdeményezéseket fed le, amelyekkel a vállalatok a társadalmak működésére jótékony hatást gyakorolnak, különböző társadalmi problémákat karolnak fel. Ilyen probléma lehet például a környezetszennyezés vagy akár a gyermekbántalmazás is.

A pályázat részletes kiírása megtalálható az MPRSZ honlapján és további információ kérhető az MPRSZ titkárságán keresztül a titkarsag@mprsz.hu

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik