Média

Meddig gyorsulhat az emberi agy?

A neuromarketingről és a HR szakma digitális kihívásairól is szó lesz a legnagyobb hazai médiakonferencián.

Robbanásszerűen nő az embert érő impulzusok száma a digitalizációnak köszönhetően: alig van olyan élethelyzet, amikor nincs egy okoseszköz a kezünk ügyében.

Hogyan tanulunk és hozzuk meg döntéseinket a felgyorsult világban? A Media Hungary május 10-11-én amellett, hogy pontos képet fest a média jelenét és jövőjét meghatározó trendekről, kiemelt figyelmet szentel a neuromarketing aktualitásainak, a HR szakma digitális kihívásainak, illetve a különböző társadalmi csoportok fogyasztási szokásainak is – áll a szervezők közleményében.

Milyen érzelmi és tudati állapotban hozunk vásárlói döntést? Melyek az impulzív vásárlás sajátosságai? Mennyire fontosak az érzelmek és az élmény a televíziós műsorokban? A Media Hungary keretében az Élmény és ügyfél című konferencia hasonló kérdések mentén vizsgálja az egyik legdinamikusabban fejlődő szakmai terület, a neuromarketing aktualitásait.

Az előadások keretében szó esik arról, hogy a digitalizáció hatására korábban elképzelhetetlen mennyiségű információ éri el az emberi agyat, a döntéshozatali folyamat pedig rendkívüli módon felgyorsult. A konferencia arra a kulcskérdésre keresi a választ, hogy hogyan lehet megtalálni a válaszokat a gyorsuló változásokra, illetve hogyan tud agyunk alkalmazkodni a megnövekedett tempóhoz és impulzus számhoz?

A média- és kommunikációs ipar mellett a HR szakma is folyamatos változásokon megy keresztül. A megszokott sémák és vállalati struktúrák egyre kevésbé működnek a digitalizáció és a különböző generációk eltérő szemlélete miatt. A szerveztek „laposodnak”, egyre csökken a vezetők megmondó ember szerepe, a jövő a fejlesztő vezetőé, aki teret ad munkatársainak a kibontakozásra. A cégek, vállalatok munkaerő piaci versenyképessége kapcsán egyre fontosabb, hogy élményeket nyújtsanak a munkavállalóknak. A közösségi média pedig egyre inkább a munkaerő keresés és kiválasztás legfontosabb eszközévé válik. Ezeket a témákat vizsgálja a Media Hungary Human Resources vagy inkább Human Care? című konferenciája.

A különböző társadalmi- és korcsoportok eltérő fogyasztói és médiahasználati szokásai speciális megközelítést követelnek meg mind a média- mind a marketing szakemberektől. Mi jellemző az X,Y,Z és Alfa generációkra? Milyen az önértékelésük, márkaszeretetük és pénzköltési hajlandóságuk? Hány éves korban alakul ki a márkatudatosság? Hogyan és mire költenek a jómódúak? Mik a felső tízezer vásárlási szokásai? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket boncolgat a Media Hungary a Legyenek új céljaink! című szekció keretében.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik