A lapot újrapozicionáló kiadó célja, hogy a Manager Magazin ne csak visszaszerezze korábbi pozícióját, de egy fair, kissé provokatív és akár a humortól sem mentes versenyben mérettesse meg magát a piac többi szereplőivel.
A magazin mostantól havonta jelentkezik saját, a korábbinál lényegesen nagyobb terjedelemben feldolgozott címlapsztorival – sokrétű szakmai elemzésekkel, összefoglalókkal, publicisztikákkal az adott témában. A vállalati, iparági elemzések, trendek, üzleti folyamatok elemzése mellett a korábbinál lényegesen nagyobb hangsúly kerül az életmódhoz kötődő témákra. Az olvasók igényeinek megfelelően a magazin a mindennapi munkát megkönnyítő eszközök („kütyük”) és autók bemutatásával, utazási, sportolási tippekkel, gasztronómiai cikkekkel is jelentkezik hónapról hónapra.
Kibővült a szerzőgárda is, hiszen a Manager Magazint mostantól több mint 30, zömében a Mediaworks kiadó kötelékébe tartozó újságíró, közéleti, gazdasági vagy kulturális véleményformáló készíti, köztük a Világgazdaság és a Népszabadság szerkesztőségének tagjai.
A magazin külsejében is jelentős változás van: az új címlapkoncepció szerint a címlapon a fotók helyét a grafika veszi át, emellett a lap a korábbinál jobb minőségű papíron jelenik meg. A tervek szerint a megújulási folyamat júniusban ér véget, májusban már több mint 120 oldalon jelenik meg a magazin, de meglepetés jut majd a nyárelőre is.
A Manager Magazin 2003 óta jelenik meg Magyarországon. A legutóbbi példányszámáról azonban sajnos nem sokat tudni, mivel a Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetségnél (MATESZ) a kiadó sajnos nem auditáltatja. Kérdeztük ezzel kapcsolatban a médiavállalatot, azt a választ kaptuk, hogy 12 ezerre növelik meg a példányszámot.