A Draskovics-csomag a Magyar Turizmus Rt.-nek sem kegyelmezett. A jelenlegi és új célok elérésére még a tavalyinál is kevesbb pénz jut – írja a Magyar Hírlap.
Marad a négy fő termék – Budapest, Balaton, egészség- és konferenciaturizmus –, és maradnak az eszközök is, ám minderre kevesebb pénz jut, mint tervezték és mint 2003-ban jutott. És marad, igaz, a remények szerint egy modern Magyarország képével párosulva, a sokat dicsért és sokat vitatott puszta-gémeskút-gulyás kép is.
A Magyar Turizmus Rt. az idén nyolcmilliárd forintból (32,3 millió euróból) gazdálkodhat, amiből 1,9 milliárd forint (7,7 millió euró) jut a működésre és 6,1 milliárd forint (24,6 millió euró) marketingre. A cég tavaly még kétmilliárd forintot (8,1 millió eurót) költött el saját működésére, míg a marketingre hétmilliárd forint (28,2 millió euró) jutott, az idei évre pedig 2,1 milliárd forintos (8,5 millió eurós) működési és 7,9 milliárd forintos (31,9 millió eurós) marketingkeretet tervezett.
„Senkinek a szociális helyzetére nem lehet válasz, hogy használja a tömegközlekedést” – vita a BKK-rendészet ötletéről
Vitézy Dávid kitart amellett, hogy a tömegközlekedés nem hajléktalanszálló, Győri Péter, a Menhely Alapítvány kuratóriumának elnöke szerint viszont általános a felháborodás a hajléktalanellátók között az LMP-s főpolgármester-jelölt nyilatkozata miatt. Utánajártunk, mit tartalmaz a javaslat, és mi a protokoll most azokban a helyzetekben, amelyekre a BKK-rendészet lenne Vitézy megoldása.