Szórakozás

Beyoncé egy jó dugás után a Vörös Homárba megy, és most már mások is

Szombaton Beyoncé új dallal kedveskedett rajongóinak. Az amerikai énekesnő Formation című száma rekord közeli látogatottságot eredményezett hisz négy nap alatt csaknem húszmillióan látták.

A rajongókon kívül egyvalaki örülhet jobban a klipnek, a Red Lobster, azaz Vörös Homár nevű amerikai étteremlánc. Az orlandói székhelyű vállalat elmondása alapján, múlt hét vasárnap (vagyis a videó premierjének másnapján) 33 százalékkal többen látogattak vendéglátó-egységeikbe, mint a korábbi vasárnapokon.

A dalszöveg egy része ugyanis így hangzik: “When he fuck me good I take his ass to Red Lobster”, ami annyit tesz, hogy

Ha jól megdug, elviszem a Vörös Homárba.

Erica Ettori, Red Lobster szóvívője a Buzzfeednek elmondta, hogy teljesen váratlanul érte őket az ingyenreklám. Hozzátette, hogy a vendégek száma a legújabb promóciójuk, vagyis a Lobsterfest miatt is növekedhetett. Na persze…

https://twitter.com/redlobster/status/696437834312458240

Buzzfeed

 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik