Új pozíciójában Raad továbbra is az Egyesült Államokon kívüli CNN kereskedelmi tevékenységéért felel majd, ezen túlmenően a Turner International programokra irányuló kereskedési stratégia is az ő hatásköre alá tartozik majd – közölte a társaság.
A CNN International korábbi ügyvezető alelnöke és kereskedelmi vezérigazgatója, Raad a CNN International Kereskedelmi csoportot vezette, amelyet 2013-ban azért hoztak létre, hogy a CNN nemzetközi kereskedelmi tevékenységét egyetlen szervezet irányítsa, amely olyan fő üzleti területeket foglal magába mint a reklámértékesítés, tartalom értékesítési és partnerség, üzletfejlesztés, marketing és kutatás.
“Rani a nemzetközi piacon figyelemre méltó eredményeket ért el a legkülönbözőbb kereskedelmi kezdeményezésekkel. Felépített egy digitális csapatot, amely a saját területén jelentős tényezővé nőtte ki magát, és átalakította a CNN nemzetközi kereskedelmi tevékenységét, olyan vezetőket állítva annak élére, akik díjnyertes és egyedülálló hirdetési értékesítési megoldásokkal új alapokra helyezték a csatorna licenc és tartalomértékesítési tevékenységét – nemzetközi szintű új, márkázott kezdeményezések fűződnek a nevükhöz” – jelentette ki Gerhard Zeiler, a Turner International elnöke.