A Ferrari kedden hivatalosan is bejelentette, meneszti Forma-1-es csapatának két főmérnökét, Pat Fryt és Nikolasz Tombaziszt. A vörösök ezzel párhuzamosan azt is megerősítették, hogy a technikai igazgató, James Allison a jövőben még több szerepet kap az alakulatnál.
A döntés csak egy, már az év elején megindult átalakítási folyamat része. 2014-ben rettenetes évet zárt a Ferrari. 1993 után először egyik versenyzőjük sem tudott Forma-1-es futamgyőzelmet szerezni, sőt a csapat negyedik lett, így a világbajnoki dobogóról is lecsúsztak. A szezont kvázi már az év elején “kukába dobták”, így a vezetőség már akkor komoly átalakításokba kezdett. Tavasszal Stefano Domenicalit Marco Mattiacci váltotta a csapatvezetői székben, ősszel pedig az elnök Luca di Montezemolo mellett a motorrészleg vezetője, Luca Marmorini is menni kényszerült.
Marco Mattiacci alig hét hónapig kapaszkodhatott pozíciójába, mert a szezonzáró után a dohányiparból érkezett Maurizio Arrivabene vette át a helyét.
A most távozó görög szakember a 2000-es évek sikercsapatának egyik utolsó még a Ferrarit erősítő tagja volt a vörösöknél. Tombazisz 1997-ben érkezett a Ferrarihoz, ahol – egy mclarenes kitérő után – 2006-ban nevezték ki főtervezőnek.