Pár napja mutatták be Majka új klipjét az „Eléglesz” című dalához. A zenei videót már másfél millióan látták az interneten, ám a rapper ünneplés helyett alaposan kiborult.
A probléma oka: a Viva Tv játszaná a klipjét, de a szabályokra hivatkozva azt kérik, takarják ki a szponzorok termékeit. Márpedig ezek nélkül még Majkáék sem tudnak klipet készíteni. Majka el is fogadná a csatorna döntését, ha az mindenkire vonatkozna.
“A külföldi dalokat játsszák, pedig teli vannak termékekkel, a magyar előadók dalait pedig emiatt diszkriminálják. Sértő az a művészeknek, hogy míg a sportolók – nem az olimpikonokra gondolok – szponzormatricákkal feldíszítve jelenhetnek meg a tévében, nekünk ezt sem szabad. Nem hiszem, hogy mi kevesebbet nyújtunk az országnak, mint egy negyedosztályban játszó focista. Megkérdeztem a tévé zenei vezetőjét, hogy miért adják le például a One Direction Perfect című dalát, amiben nagybetűkkel ott a szállodanév, vagy Felix Jaehn klipjét, amiben egy laptopmárka látható, de nem válaszolt… (…) Azért csinálom, hogy egy előadó se kerülhessen ilyen helyzetbe. A mi forintos klipjeinket ne szelektálják ki úgy, hogy a külföldieké maradhat. Felkérem az összes zenei kiadót, hogy mellőzzék a VIVA tévét. Álljanak ki mellettünk!”
– panaszolta a Borsnak Majka, akinek bojkottjára máris reagált a zenetévé.
A Viva Tv nyilatkozata szerint arra törekszik, hogy a zenei klipekben lehetőleg ne szerepeljenek reklámok, mert jelentősen ronthatják a klipek színvonalát, a nézők élményét. Bevett gyakorlat ezért, hogy a videoklipekből külön televíziós változat készül, amely nem tartalmaz reklámokat.