A kampány annak a ‘Made By Sweden’ tematikának lép a nyomába, amelyet a Volvo Cars oly sikeresen használt az utóbbi időkben. Ezúttal azonban ahelyett, hogy hősökön – a legendás labdarúgón, Zlatan Ibrahimovićon, vagy a Swedish House Maffia és Avicii popzenészeken – keresztül igyekezne erősíteni a márka ismertségét, a svéd autógyártó saját hőseit: a vállalat eltérő hátterű, a legkülönfélébb feladatkörökben dolgozó munkatársai jelennek meg, tervezőktől a mérnökökön át a gyári munkásokig.
Az új Volvo XC60 reklámkampány január 21-én indult útjára a svéd és norvég televíziós csatornákon és a YouTube-on. Magyarországon február elejétől találkozhatnak vele a nézők és olvasók, de a 4 perces YouTube-reklám természetesen itthonról is elérhető. Mutatjuk.
„A mutikulturális, sokszínű alkalmazotti kör számos előnnyel jár. Ha valami újat szeretnénk létrehozni, elengedhetetlenek a különböző szemléletek, a kritikus gondolkodás A díjnyertes XC90 hatalmas sikere és márkánk 2015-ös értékesítési rekordja jól példázza, milyen hatással van a Volvo működésére a kulturális sokszínűség. Hisszük, hogy a Volvo töretlen sikere nem kis részben ennek a sokszínűségnek tudható be; ez az, amit Volvo szellemiségnek nevezünk” – mondta Björn Annwall, a Volvo Car Group értékesítésért, marketingért és ügyfélkapcsolatokért felelős alelnöke.
„Ahogy eladásaink nőnek, úgy dolgoznak évről évre többen a Volvónál. Jelenleg csaknem ötven nemzet képviselői vesznek részt aktívan autóink tervezésében, fejlesztésében, marketingjében, értékesítésében és karbantartásában. A sokszínűség nem csupán a korról, a nemről, a nemi identitásról, vagy a nemzetiségről szól. A sokszínűség lényege, hogy képesek legyünk kiaknázni azoknak a tudását, tapasztalatát és személyiségét, akik velünk dolgoznak. Hisszük, hogy a sokszínűség jobb termékeket eredményez” – tette hozzá Björn Annwall.