Gazdaság

A BKV már árulja a reklámfelületét

A Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV) tárgyalásos közbeszerzést írt ki a járművei és közterei reklámcélú hasznosítására.

A felhívás részletezi a reklámhelyek mennyiségét, illetve nagyságát. Eszerint az ingatlanok területén kialakított vagy kialakítható felület 12 ezer 500 négyzetméter, amelynek a 30 százaléka használható fel reklám céljára. A metróállomások területén 20 vetítőfelület található, de ezek száma duplázódik.

Az autóbuszok száma 1571, a troliké 190, a villamosoké pedig 632. Emellett 294 HÉV-jármű és 454 metrókocsi hordozhat reklámot. A metrókocsikra vonatkozó adat 2018-tól érvényes, a jelenlegi kocsiszám nem szerepel a kiírásban.

Az ajánlatkérő fenntartja a jogát arra, hogy a járművek darabszámát 10 százalékkal csökkentse.

A koncesszió négy évre szól. A nyertesnek a koncessziós díj megfizetésére biztosítékot kell letennie, amely a szerződésbe foglalt érték 5 százaléka, de legfeljebb 120 millió forint. A koncessziós díjat előre, átutalással, forintban kell megfizetni.

Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három üzleti évben a köztéri reklámlehetőségek hasznosításából származó nettó árbevétele elérte az 1,5 milliárd forintot.

Az ajánlattétel határideje február 26.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik