Élet-Stílus

Mellekkel, fenekekkel és izé… ananászokkal támad a röhejes csajkolesz-reklámfilm

Amerikában megadják a módját a lányok, hogy a sorority-közösségeiket reklámozzák, Miamiban meg pláne. A végeredmény azért így is elég nyomi.

Nagy hagyománya van Amerikában, hogy a tanulók a felsőoktatási közösségeket (fiúknál fraternity, lányoknál sorority) saját videókkal reklámozzák, amelyekben a friss húsokat igyekeznek meggyőzni arról, hogy jó lesz az nekik, ha hozzájuk csatlakoznak. Hogy miről szólnak ezek a közösségek, azt nehéz megértenie annak, aki a magyar viszonyokhoz szokott – nagyjából olyan, mint egy szakkollégium, csak extra, tematikus tantárgyak helyett bulikkal és ami általában ezzel jár (szex, drog, alkohol, bár az itthon sem hiányzik). Arról nem is beszélve, hogy a közösségek a görög ábécéből kapják neveiket, ami vagy nagyon menőn hangzik (Alpha Phi), vagy nagyon bénán (Kappa Kappa Gamma).

A khm, változó színvonalú videók után a Miami Egyetem Delta Gamma közössége (legalábbis szándéka szerint) egyszer és mindenkorra megmutatja, hogyan is kell ezt csinálni. Van itt minden, kutya, mellek, óceánba ugrálás, mellek, szörf, mellek, jacht (rögtön kettő is), és várjatok, kihagytunk valamit… Ja, igen.

Mellek!

Illetve a videó csúcspontján a lányok, ki tudja, miért, ananászokkal pózolnak hosszú, kellemetlen másodpercekig. Nem is szaporítjuk tovább a szót, mutatjuk:

A videótól, bár technikailag nagyon szépen kivitelezett (akad hullahopp-karikára celluxozott GoPro kamera, drónfelvételek, igényes vágóképek erőltetetten mosolygó lányokról motorcsónakban), azért elmegy az ember életkedve, annyira végtelenül felszínes az egész, főleg ezzel az egyébként szintén saját gyártású lakossági popszámmal. És ezt tényleg nem irigységből mondjuk – újságírók vagyunk, mi aztán tudjuk, hogy kell partizni!

(De tényleg, könyörgünk, mi a francot csinálnak azokkal a szerencsétlen ananászokkal?!)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik