Fotó: Europress Fotóügynökség
Ahogy az első szabadedzésen, úgy a másodikon is a Mercedes versenyzői viaskodtak a leggyorsabb köridőért: Nico Rosberg a 19. percben állt az élre, innentől kezdve pedig az ő vagy a csapattársa, Lewis Hamilton hátát nézte a mezőny. Mögöttük Fernando Alonso vívott nagy csatát a két Red Bull-lal a képzeletbeli dobogó legalsó fokáért.
Negyven perce köröztek a pályán a pilóták, amikor Hamilton 1:34.508-as időt repesztett, ezt pedig a folytatásban senki sem tudta túlszárnyalni. A brit egyébként idő előtt befejezte a szabadedzést, technikai gondjai adódtak, be sem tudott menni a bokszba, az autóját a pályán hagyta. Hamilton mögött Rosberg, Alonso, Daniel Ricciardo és Sebastian Vettel volt a végső sorrend.
A hajrában volt egy kis izgalom: Jean-Éric Vergne bal első kereke letört.
Forma-1 – Brit Nagydíj, 2. szabadedzés
1. Lewis Hamilton Mercedes 1m34.508s 14 megtett kör
2. Nico Rosberg Mercedes 1m34.736s +0.228s 35
3. Fernando Alonso Ferrari 1m35.244s +0.736s 32
4. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m35.511s +1.003s 11
5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m35.627s +1.119s 27
6. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m36.016s +1.508s 33
7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.228s +1.720s 34
8. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m36.299s +1.791s 35
9. Kimi Räikkönen Ferrari 1m36.554s +2.046s 29
10. Jean-Éric Vergne Toro Rosso-Renault 1m36.583s +2.075s 26
11. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m36.671s +2.163s 29
12. Daniil Kvjat Toro Rosso-Renault 1m36.778s +2.270s 31
13. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m36.951s +2.443s 35
14. Pastor Maldonado Lotus-Renault 1m37.064s +2.556s 35
15. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m37.097s +2.589s 33
16. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m37.236s +2.728s 37
17. Nico Hülkenberg Force India-Mercedes 1m37.449s +2.941s 27
18. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m37.520s +3.012s 25
19. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m38.658s +4.150s 11
20. Kamui Kobajasi Caterham-Renault 1m39.068s +4.560s 31
21. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m39.224s +4.716s 28
22. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m39.762s +5.254s 21