A leglehangolóbb, túlzottan vicceskedő reklámok talán a XX. század derekán, az ötvenes és hatvanas években születettek. Ma ezek közül gyűjtöttünk néhányat.
Az egyik a férfi legjobb barátja. A másik a nőé. *
* A gyémántok után.
Az átlagos háziasszony nap mint nap rengetegszer mártja vízbe a kezeit. Ha erős mosószert használ, az egyértelmű jele annak, hogy küzd a kemény vízzel. Egy Culligan beszerelésével a víz minden cseppje automatikusan szűrve és lágyítva jut el a csapokig. Olyan lágy lesz, mint az eső, így ideális lesz fürdésre, hajmosásra, mosogatásra és mosásra – mindenre, amihez vizet használ. Ön egy nő? Kemény a víz a lakásban? Van férje? Hívja fel, és mondja neki: “Hey, Culligan Man!”. Még az ő legjobb barátja is boldog lesz tőle.
Jó, ha van egy nő a háznál!
Semmi gond, drágám, hiszen a sört nem égetted oda!
“Úgy érted, még egy nő is ki tudja nyitni?” – ezentúl nem kell megkérni a férjet, hogy segítsen a ketchup felbontásában.
Srácok, ha ezek után sem veszitek meg ezeket a Drummond pulóvereket, azonnal visszaállunk a férfi modellekre.
Előbb, vagy utóbb, a felesége az egyik legjobb okot szállítja majd haza ahhoz, hogy egy Volkswagenje lehessen. – A nők finomak és szelídek, de néha egyszerűen csak nekiütköznek valaminek. Ha a felesége valamit eltalál ezzel a Volkswagennel, az nem fog Önnek annyira fájni. A VW-alkatrészek könnyen cserélhetőek. És olcsók. […]”
Fújjon az arcába, és ő bárhová követni fogja.
Kérem, engedje be a feleségét is a nappaliba! – a Hotpoint mosogatógép reklámja
Minél jobban megy neki a munka, annál csinosabb a fruska!
A Chef a főzésen kívül megcsinál mindent – arra viszont ott a feleség!