Közélet

Rogán szomszédja a Magyar Olimpiai Bizottságtól nyert több száz milliót

A közbeszerzési értesítő december 23-i számából derül ki, hogy Csetényi cégei, a Network 360 Kft. és az Affiliate Network Kft. nyerték meg a MOB olimpiai eseményekhez kapcsolódó médiakampány tervezésére, szervezésére és lebonyolítására szóló megbízását.

Mire megjelent, hogy ki nyert, addigra a 360 milliós megbízás javarésze már le is zajlott. Márpedig azért, mert meg kellett szerveznie a MOB 120. születésnapját ünneplő gálát az Operában december 14-én, meg kellett szerveznie az ünnepi közgyűlést és az erről szóló sajtótájékoztatót rá egy napra, koordinálnia kellett Thomas Bach NOB-elnök és a kiemelt nemzetközi VIP-vendégek programját és november 17. és január 31-között kampányban kell népszerűsítenie a budapesti olimpiát.

Csetényi a közbeszerzést november 4-én nyerte el, hirdetmény nélkül, amit a MOB az „ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősséggel” indokolt.

A pályázaton még két másik pályázó is elindult, a Zala Ákos tulajdonában lévő Human Telex Kft. és a rejtélyes, honlappal nem rendelkező LV-Team Kft.

A megnyert milliók nem csak Csetényi cégeié, ugyanis a megbízást 59 százalékban alvállalkozókkal teljesítik.

Ezek a Sensation Event & Congress Kft., aminek tulajdonosa Sárosi Mónika, aki Andy Vajnáné Tímea castingcégében is tulajdonos, a Frank Digital Kommunikációs Tanácsadó és Szolgáltató Kft., aminek egy másik cégen keresztül az a Száraz István a tulajdonosa, aki az Origót nemrég felvásároló New Wave Media Kft. ügyvezetője is, a Vivaki Hungary Kft., ami 2011 óta elég sok állami médiamegrendelést elnyert.

(Átlátszó)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik