Újabb és újabb divattervezőket ihlet meg, reklámcégeket inspirál és milliók isszák a Földön. A Coca Cola már 120 éve a modern világ örökségét képezi. Karl Lagerfeld után most Johnny Rocket ékszerész tervezte meg a legújabb palackot.
– Nincs alkalmasabb partner a csillogó alkotások készítéséhez, mint a világ leghíresebb üdítőmárkája. Az üveg alakja tökéletesen illik az én szexis és stílusos kristálykreációimhoz!” – nyilatkozta Johnny Rocket. Az üvegeken a különböző motívumok között a design részeként fellelhető a tervező aláírása. Meglepő, hogy ezek a swarovski kristályokkal kirakott szürrealista, feltűnően rózsaszín colás palackok limitált példányszámban készültek. Idén október 14-től kezdve két héten át lehet majd megvásárolni, kizárólag a brit Selfridges áruházakban.
Szintén meglepő, hogy áruk sem borsos, mert egyenként csak 1.50 fontba kerülnek (500,- forintba). És további 5 fontért kérésre a vásárló nevét is kirakják az üvegre, természetesen azt is swarovski kristályokból.