A MÁV piacvezető termékének tekinti az intercity-szolgáltatást, s ezt a dinamikusan növekvő utasszám is igazolja – hangsúlyozta Vizsy Ferenc személyszállítási üzletágvezető.
Mivel az elmúlt hat évben a korábbi félmillióval szemben évente háromnegyed millióval bővült az intercityvonatok utaslétszáma, a MÁV a következő menetrendi időszakban tovább bővíti intercity-szolgáltatásait.
A két legforgalmasabb útvonalon – Bp.- Debrecen-Nyíregyháza és Bp.-Miskolc – 2004-től óránként közlekednek majd IC-k. Új járat lesz a Bp.- Tapolca közötti intercity, s a MÁV tervezi, hogy a Balaton északi és déli oldalát összekötő járatot is indít.
Vizsy Ferenc hozzátette, azon dolgoznak, hogy minél több utas az autó helyett a vonatközlekedést válassza. Ezt elősegítendő, jövőre napközben úgynevezett interregionális expresszeket kívánnak közlekedtetni, melyek az IC vonatoknál kedvezményesebb árfekvésűek lesznek, ugyanakkor magasabb komfortfokozatúak, mint a gyorsvonatok.
Hogyan verjünk Leverkusent? – így filézte ki Gasperini a szezon csodacsapatát
Az Atalanta 3-0-ra győzte le a Bayer Leverkusent az Európa Liga dublini döntőjében, a németeknek tehát nem sikerült a történelmi tett: nem lett az övék a futballtörténelem első, minden fronton veretlen szezonja. De mit talált ki Gian Piero Gasperini és miért nem működött Xabi Alonso játéka? Taktikai elemzés.