A Publicis által készített globális a #GoodMorningWorld című kampány 360 fokos videójában a Cup Song (Madcon: ‘Don’t Worry) egyszerre 8 különböző reggeliző-asztalon élvezhető, a középpontban pedig a már ikonikussá vált piros Nescafé csésze áll tele gőzölgő kávéval. A klip érdekessége, hogy a Cup Song zenéjét kizárólag konyhai eszközökkel állítják elő, az egyik „hangszer” pedig maga a világszerte ismert csésze. Desktopon az egér mozgatásával, mobilon pedig a telefon mozgatásával lehet „körbenézni” a videóban itt: https://www.facebook.com/ Nescafe.HU/videos/ 1019302521445027/
Carsten Fredholm, a Nestlé Italok Stratégiai Egységének elnökhelyettese elmondta: „Folyamatosan keressük az új és izgalmas lehetőségeket arra, hogy új kapcsolatok építésének lehetőségeit nyissuk meg mobilszerető rajongóink előtt. Tisztában vagyunk vele, hogy a fiatal kávébarátok minden reggel a telefonjukkal a kezükben kezdik a napot és keresik a valódi szórakozást. A 360-fokos videó lehetővé teszi számunkra, hogy innovatív módon tudjuk bevonni a fogyasztót.”
A Nescafé egy a 6 márka közül, amely a Facebookkal együttműködve dolgozott ennek a forradalmi megjelenési formának. A Nescaféhoz egyébként is közel áll a 360 fokos képi ábrázolás, hiszen mobilalkalmazásuk segítségével, amely a 360.nescafe.com oldalon érhető el, virtuálisan kereshetjük fel a vállalat kávéültetvényeit.