Nem sokkal azután, hogy a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte Andy Vajnának, hogy a cége megvásárolhassa a TV2-t, a hatóság az RTL Klub üzletfeleinél kezdett kérdezősködni az RTL árképzéséről és üzletpolitikájáról, írja a Népszabadság.
A GVH azt kezdte el vizsgálni, hogy az RTL visszaél-e piaci fölényével. A médiaügynökségeknek és reklámozóknak kiküldött levélben még a jövő évi terveikre is rákérdezett a hivatal, ami üzleti titok.
A Népszabadságnak nyilatkozó médiaügynökség-vezető nem érti a GVH-t, mert az RTL nem kért semmi különöset, csak csomagban kínált kedvezőbb ajánlatokat. Szerinte a versenyhivatali vizsgálat olyan, mintha azt vizsgálnák, hogy a karácsonyi akciók idején a boltok miért pakolják egy dobozba a borotvahabot és a dezodort.