Új marketingigazgató a Jófogás és a Használtautó.hu élén

Varju Lilla lett Oláh Alexandra utódja a Schibsted Media menedzsmentjében.
Kapcsolódó cikkek

Varju Lilla lett márciustól a Jófogás és a Használtautó.hu portálokat működtető Schibsted Media Hungary marketingigazgatója. Elődje, Oláh Alexandra február elsejével a portálunkat is megjelentető Central Médiacsoporthoz igazolt digitális üzletágvezető-helyettesnek.

Varju Lilla karrierjét a Duna House-nál kezdte, majd az élelmiszeripar és a vendéglátás területén látott el márkaépítési feladatokat, 2014-ben csatlakozott a Schibsted médiavállalat magyar leányvállalatához, ahol kezdetben a Jófogás online marketing kampányaiért és a Jófogás Találkozási Pont bevezetéséért felelt, majd 2017-től a Jófogás brand menedzsereként támogatta a cég marketingaktivitásai, derül ki a vállalat tájékoztatásából.

Új marketingigazgató a Central Médiacsoportnál
A Procter&Gamble-től érkezik Baráth Andrea a Nők Lapját, a 24.hu-t és számos más meghatározó médiaterméket megjelentető kiadó menedzsmentjébe.

Kiemelt kép: Varju Lilla