LMP: Még el sem indult a paksi bővítés, Mészáros és Habony már keresett rajta

A nem létező projektre már elköltöttek 1,2 milliárd forint reklámpénzt.
Kapcsolódó cikkek

Eddig 160 millió forintot kapott az atombizniszbe minap beszálló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Mediaworks Zrt. és Pannon Lapok Társasága Kft. azért, hogy a paksi bővítést reklámozzák. A Lehet Más a Politika készített táblázatot az állítólagos összes reklámköltésről, amely csaknem 1,2 milliárd forintot tesz ki.

Az eddig feldolgozott adatok szerint a Habony Árpád-féle Modern Media Grouphoz, Radio Sales House-hoz és Riposthoz 152 millió forint jutott, őt követi a Magyar Idők (Liszkay Gábor) 107 millióval, valamint az Andy Vajna nevével fémjelzett Radio Plus és TV2 102 millióval. A Top 5 listájára még felfért Csetényi Csaba cége, az ODEX Outdoor Expert Kft. 62 millió forinttal.

Szél Bernadett Facebook-oldalán azt írta, hogy a táblázatot folyamatosan frissítik, ahogy beérkeznek és feldolgozzák az új adatokat.