Úgy tűnik, a netezőknek nem igazán jön be a Facebook új neve

És Zuckerberg sem.
Kapcsolódó cikkek

A Facebook múlt héten jelentette be, hogy a cég a jövőben a Meta név alatt működik majd. Ez a név csupán a cég neve lesz, nem a platformoké. A Meta alá fog tartozni a Facebook, az Instagram, a Whatsapp és sok kisebb termék is. Hasonló történt korábban a Google-nél is, amikor az anyacég nevét Alphabetre változtatták, de az alá tartozó egyik cég neve maradt Google.

Egy ideig még biztos szokni kell a dolgot, és mint minden lényegesebb változáskor, most is vannak elégedetlen hangok. A Morning Consult amerikai netezők körében végzett felmérése arról árulkodik, hogy a Meta elnevezés nem mindenkinek szimpatikus, sőt.

A felmérés főbb megállapításai a következők:

A megkérdezettek jelentős része összességében pozitívan ítéli meg a Facebookot, annak ellenére is, hogy az elmúlt hetekben kellemetlen dolgok derültek ki a cég moderálási gyakorlatáról a kiszivárogtatott belsős dokumentumok alapján.  A válaszadók 55 százaléka „nagyon” vagy „némileg kedvezően” vélekedik a Facebookról, míg 39 százalékuk teljesen negatívan.

Kapcsolódó
Kilenc, mélyen felkavaró dolog, ami kiderült a Facebook belső dokumentumaiból
Emberkereskedők hirdetései és elhallgatott ellenvélemények diktatúrákban, szabadjára engedett vallási ellenségeskedés és gyűlöletkeltés: sorra tárulnak fel rendkívül problémás ügyek a cégtől kiszivárgott dokumentumokból.