A Zoom.hu-tól igazolt vezetőt a Special Effects Media

Szabó Zsolt, a zoom.hu volt kereskedelmi igazgatója lett a YouTube-sztárokat, köztük Dancsó Pétert, Viszkok Fruzsinát és Pamkutyát is menedzselő Special Effects Media értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkek

Szabó Zsolt, a zoom.hu portál volt kereskedelmi igazgatója lett a hazai YouTube-sztárokat menedzselő, a Central Médiacsoport 33 százalékos tulajdonában lévő Special Effects Media értékesítési igazgatója, jelentette be a vállalat szerdán.

A közösségi médiás sztárokat menedzselő cégnél mostanáig nem létezett ez a pozíció, annak kialakításával a vállalat tovább kívánja fejleszteni az ügyfelek hatékony és kreatív kiszolgálását, valamint a videógyártó üzletágát.

Az influencer marketing és a formálódó hazai YouTuber-piac olyan ütemben fejlődik, hogy szükségessé vált egy, az online világban tapasztalt szakember igazolása, aki az egyre növekvő ügyféligényekre reagál és az új mozgóképes natív megoldások bevezetését irányítja

– mondta el a kinevezés kapcsán Szabó Gergő vezérigazgató.

Szabó Zsolt médiás pályafutását 2005-ben a Pesti Estnél kezdte account managerként, majd a Sanoma Budapest (a Centrál Médiacsoport mai elődjének) magazin divíziójában dolgozott. 2009-ben az Index.hu-hoz igazolt key account managerként, majd a 2011-es cégcsoporton belüli átalakulást követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatának lett a tagja. 2012-től értékesítési vezetőként felépítette a direkt értékesítési csapatot és felelt az ügynökségi értékesítésért is. 2014-es távozását követően több újonnan induló, valamint megújulást tervező médiavállalkozásnak volt külsős stratégiai tanácsadója, majd ezt követően csatlakozott a tavaly júliusban létrejött zoom.hu -hoz kereskedelmi igazgatóként.

Szabó Zsolt, a Special Effects Media értékesítési igazgatója

Örülök a lehetőségnek, mert a Special Effects Media egy az életpályája elején álló, de nagyon nagy lehetőségekkel bíró vállalat, aminek kihívás vezetői pozíciójába kerülni. A kereskedelmi tevékenység számomra már évek óta egyfajta kreatív sales folyamatot jelent, már nem elég csak árazni és alkudozni, sokkal inkább egyfajta ügyfélre szabott kreatív alkotómunkával felépített stratégiai értékesítést kell végezni és itt erre minden lehetőség adott

– nyilatkozta Szabó Zsolt, az új értékesítési vezető.

A Special Effects Media 2013 óta van jelen a piacon és többek között olyan hazai YouTube sztárokat menedzselnek mint például Dancsó Péter és a Videómánia, de a Special Effects Mediával dolgozik Pamkutya és Viszkok Fruzsina is. A céghez összesen több mint 100 csatorna tartozik a népszerű videómegosztón, de saját gyártású tartalmai is vannak, például a 125 ezer feliratkozóval rendelkező Szerinted? nevű YouTube csatorna is az övék.

Dancsó Péter: Nem kell minden helyzetben viccesnek lenni
29 éves, övé az ország egyik legnagyobb internetes videócsatornája, a mainstream médiának viszont csak elvétve ad interjút.
„A legnagyobb hazai közösségi véleményvezérekkel dolgozunk együtt”
Szabó Gergőt, a nemrégiben a Central Médiacsoport által részben megvásárolt Special Effects Media Hungary Zrt. alapítóját kérdeztük arról, megvan-e már a szükséges netes videogyártási kultúra Magyarországon.

A 24.hu kiadója, a Central Digitális Média Kft. tulajdonosi átfedésben van a Special Effects Media céget 33 százalékban tulajdonló Central Médiacsoport Zrt.-vel.