Andy Vajna új médiás vezetővel erősít

A Lapcom Zrt. új vezetőt igazolt az újonnan kialakított digitális fejlesztési igazgatósága élére.
Kapcsolódó cikkek

Az Andy Vajna kormánybiztos által tavaly felvásárolt Lapcom Zrt. kedd este bejelentette, új vezetőt igazolt az újonnan kialakított digitális fejlesztési igazgatósága élére.  Az új részleg irányítását február 14-től Kovács Illés Bence látja el.

A Bors című bulvárnapilap, valamint a Délmagyarország és a Kisalföld regionális napilapok kiadójának tájékoztatása alapján az új fejlesztési igazgató az elmúlt évek során ügynökségi oldalon digitális üzletágak kialakítását, hazai és nemzetközi cégek termékfejlesztését támogatta. Legutóbb a KIOSK.advertising reklámügynökség digitális vezetőjeként az ügyfelek stratégia alkotásáért és új szolgáltatások bevezetéséért felelt. A szakember az elmúlt kilenc év során meghatározó szerepet töltött be több multinacionális vállalat online kommunikációjában; többek között autóipari, szórakoztató elektronikai, élelmiszeripari területeken dolgozott.

Régi westeles búcsúzik a Telekomtól
Zoltai Ildikó saját kezdeményezésére távozik a Telekomtól, ahol még a Westel 900 korszakban kezdett több mint húsz évvel ezelőtt, és ahol többek között számos márkaváltás kommunikációjában vett részt.

A Lapcom Zrt.-nél Kovács Illés Bence feladata lesz, hogy Vajna médiavállalatának valamennyi digitális tevékenységét egy igazgatóságba szervezve összehangolja, valamint a meglévő termékek fejlesztésén túl feladata, hogy új termékeket is piacra vezessen.

Megtiszteltetés számomra, hogy egy nagy múltú médiavállalat digitális fejlődésének részese lehetek. Kihívás és egyben lehetőség a Lapcom online felületeinek és szolgáltatásainak egységes alapokra helyezése és továbbfejlesztése

– idézik a jövőbeni tervei kapcsán Kovács Illés Bencét.

A Lapcom fizetős nyomtatott termékei – Bors című országos napilap, a Délmagyarország című Csongrád megyei és a Kisalföld című Győr-Moson-Sopron megyei napilapokból – naponta 140 ezer példányban kelnek el és több mint 650 ezer olvasóval rendelkeznek. Digitális területen a kisalfold.hu, a delmagyar.hu és a borsonline.hu híroldalak együttesen naponta mintegy 170 ezer egyedi látogatót érnek el. A Lapcom ezenkívül két nyomdával is rendelkezik.

Az RTL-től igazol a Telekom
Kovács András Péter, az RTL Magyarország eddigi vezérigazgatói tanácsadója lesz a Telekom új marketingkommunikációs osztályvezetője.

Kiemelt kép: Kovács Illés Bence. Fotó: Kiosk-ad.hu