A Spotifytól, a Google-től és az American Expresstől igazol nagyágyút a Discovery

Digitális téren erősít az Eurosport és a Discovery Channel tulajdonosa, méghozzá nem is akármilyen nagyágyúkkal.
Kapcsolódó cikkek

A magyarországi televíziós médiapiacon is több csatornával érdekelt Discovery Communications bejelentette, hogy több szenior szakemberrel erősíti nemzetközi digitális médiáért felelős csapatát. A digitális zeneiparban tapasztalt Francis Keeling lesz a Discovery digitális területért felelős nemzetközi vezetője. A jelenleg az észak-ázsiai régiót vezető Jay Trinidad ezentúl a digitális projektekért is felel, Eugene Huang pedig a termékekért és technológiáért felelős alelnök lesz. Mindhárom szakember Michael Langnek jelent (elnök, nemzetközi fejlesztési és digitiáls igazgatóság).

 

Digitális és kreatív szakembereink a helyi vezetőkkel kiegészülve olyan csapatot alkotnak, akik segítségével felgyorsíthatjuk a Discovery digitális továbbfejlesztését és az ahhoz szükséges beruházásokat. Sokat elmond ambíciónkról, hogy három ilyen kiváló szakember, mint Francis, Jay és Eugene is lehetőséget lát abban, hogy a Discovery tartalmai és márkái világszerte digitális szolgáltatásként is sikeresek legyenek

– mondta el a három új vezető főnöke, Michael Lang.

Az elmúlt évben a Discovery felgyorsította digitális aktivitásait: közös vállalatot alapított a BAMTech-hel és a ProSiebennel, az Eurosport Player előfizetői létszáma kétszámjegyű növekedést ért el, és elindult az Eurosport az Amazonon az Egyesült Királyságban (itt a Discoveryvel együtt), illetve Németországban.

Távozik Lakinger József a Sony Pictures Television Networkstől
Elhagyja az AXN és Viasat, valamint a Sony-csatornákat tulajdonló SPTN médiavállalatot annak regionális brandigazgatója – tudta meg a 24.hu

A Discovery Communications nem fikciós, életmód, sport- és gyerek műsorokból álló portfóliójával összesen 3 milliárd előfizetőt ér el 220 országban és területen, olyan globális márkákkal mint a Discovery Channel, a TLC, az Investigation Discovery, az Animal Planet, a Science és a Turbo/Velocity, az Amerikai Egyesült Államokban az OWN: Oprah Winfrey Network, Latin-Amerikában pedig a Discovery Kids. A Discovery tulajdona az Eurosport is. A Discovery több képernyőn keresztül is eléri a közönséget, olyan digitális megoldásaival és szolgáltatásaival mint a Group Nine Media holding digitális tartalmai, a Discovery VR, az Eurosport Player és a Dplay over-the-top szolgáltatások, illetve a TV Everywhere termékei: a TVE appból és a Discovery K!ds Playből  álló GO portfolió.

Nevet vált az egyik Discovery-tévécsatorna
Az ID Xtra nevű tévécsatorna hamarosan Investigation Discovery néven lesz elérhető a magyar műsorterjesztő cégek kínálatában, egyúttal néhány új műsorral erősítik meg az átmárkázást.