Népítélet: totál bukás a szépségverseny

Az uborkaszezon múlt heti kérdése az volt, hogy töménytelen mennyíségű szép lány és össztömegét tekintve 45 deka bikini elég-e az üdvösséghez.
Kapcsolódó cikkek

Nem, mondta a nép röviden. A Molnár Csilla halála óta, tehát majdnem harminc éve gyanús szórakoztatóipari termék, a szépségverseny csak a nézőt jobban bevonó formában (lásd a reality show-ként is működő modellversenyek) működhet, amúgy csak kissé sterilebb és érdektelenebb, mint az eurovíziós zenés diplomáciaverseny.

A fel-le sétáló szép lányok (legynek azok a téeszelnök rokonai vagy tényleg esztétikai élményt jelentő külsővel felszerelt nők) unalmasak, akármennyire is próbálnak okosat-szépet mondani, 96%-os meztelenséggel pedig ma már nem lehet nézettséget venni.

Persze utólag könnyű okosnak lenni. A lényeg a lényeg: a TV2 A szépségkirálynő című műsora 15. lett 790 ezres nézettséggel, ami akkora bukás, mint a szomszéd Lajcsika 7.-es év végi fizikaeredménye. A különösebben nem erős héten amúgy egy Barátok közt-epizód nyert (1,5 millióval, Miklóst most akkor ki(ny)írják?), a második helyre pedig befutott a Gorilla bácsi című akcióvígjáték 1,27 millióval – mozifilm, vagyis nem túl erős konkurens. 

Ehhez képest az m1 egyik Szilágyi Tibor-műsora, az Üdítő a 21. lett 714 ezerrel, míg a Híradó – Este 568 ezerrel a 27., azaz nincs túl erős verseny. A szépségverseny csúnyán elbukott.