Baj van a Tescókban az áruellátással

A félkész és fagyasztott áruknál lehetnek üres polcok.
Kapcsolódó cikkek

Az egyik Tescóban az üres péksütis polcról, illetve az arra kibiggyesztett áruházi elnézést kérő levélről készített fotót egyik olvasónk, amit fel is töltött az Instagrammra:

 

Aki esetleg nem tudja elolvasni, ez áll a tescós táblán:

Tisztelt Vásárlóink!

Sajnálatos módon szállítási problémák miatt ideiglenesen nem áll módunkban a teljes választék elérhetőségének biztosítása. A megoldáson már dolgoznak. Addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük.

Megkérdeztük, milyen szállítási problémák vannak, és tényleg gond van-e a péksüti- és fagyiellátással.

A Tesco válasza felér egy igennel, mármint elismerik, hogy vannak átmeneti gondok. Az történt ugyanis, hogy a vásárlók jobb kiszolgálása érdekében a közelmúltban átalakították a félkész és fagyasztott termékek logisztikáját. Hogy ez pontosan mit is jelent, azt nem részletezték. Annyit tudtunk meg, hogy az átállás a gondosnak ítélt előkészítés ellenére is nem várt problémákkal járt, emiatt nem tudják a félkész és fagyasztott élelmiszerek megfelelő elérhetőségét biztosítani boltjaikban. Hozzátették, a problémák elhárításán intenzíven és folyamatosan dolgoznak munkatársaik és partnereik.

Viszont az alapvető pékáruk (kenyér, kifli és zsemle) minden áruházukban folyamatosan elérhetők, a hipermarketek túlnyomó többségében a teljes pékáruválaszték több mint feléből (több mint 100 féle termék) megfelelő és stabil a kínálat.

A Tesco arra törekszik, hogy a félkész alapanyagból helyben sütött kulcspéktermékek folyamatos elérhetőségét minél előbb biztosítani tudja. Amíg ez nem teljesül, ezúton is elnézést kérnek az okozott kellemetlenségért.

Cikkünk megjelenése után küldte ezt a kaposvári Tescóban, a hűtőpultnál készített képet Dávid nevű olvasónk:

 

Kiemelt kép: Krizsán Csaba / MTI