Lecserélte a logóját a Burger King

A cég sajtóközleménye szerint a logó színei az igazi és finom ételeket szimbolizálják.
Kapcsolódó cikkek

Több mint húsz év után logót váltott a Burger King, írja a CNN.

Burger King – A logó előtte és utána.

A cég sajtóközleménye szerint a logó színei az igazi és finom ételeket szimbolizálják.

Az arculatváltás részeként megújulnak a termékek csomagolásai és a munkatársak egyenruhái egyaránt.

Burger King

A Burger King előző logóját 1999 óta használták. Mint közölték, azért volt szükség a cserére, mert az új, minimalista változat tükrözi a brand evolúcióját. Egyúttal tisztelegnek a történetük előtt is, ugyanis az új logó egyfajta utánzata annak, amit az 1969-es alapítástól 1999-ig használtnak.

A vállalat szerint a vendégeik erős és gazdag színvilággal találkozhatnak majd a jövőben náluk, nem véletlen, hogy a betűtípus a láng nevet kapta.

A Burger King szeptemberben jelentősen átalakította amerikai éttermeit és a koronavírus-járványhoz alkalmazkodva még több drive-through-t, fizető- és kiszolgálóablakot alakítottak ki.

Az új identitással először majd reklámokban és a csomagolásokon lehet találkozni, de mire a gyorsétteremlánc mind a 19 ezer éttermének új külsőt adnak globálisan, az akár évekbe is eltelhet.

Kapcsolódó
Burger King: Rendeljetek a McDonald's-ból
Soha nem hitték volna, hogy ezt kérik a vendégeiktől.
Címkék: burger kinglogó