A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
A 3,29 milliárd forintos rekord már a múlté.
A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó V-Híd Zrt. végezheti a Debrecen – Füzesabony vasútvonal korszerűsítésének első ütemét közel 55 milliárd forintért – írta meg a G7. A beruházás a debreceni BMW-gyárhoz köthető.
új rekordot jelent, mivel a fejlesztés során 3,6 milliárd forintból jön ki egy kilométer.
A Heti Válasz két évvel ezelőtt elemezte a vasútépítési költségeket, és arra jutott: a legdrágább a Szolnok és Szajol közötti szakasz, amely kilométerenként 3,29 milliárd forintba került. Itt a magas árat azzal magyarázták, hogy egy új hidat kellett építeni a Tiszán.