Megváltozik a budapesti Arena Plaza neve

Kezdhetünk megbarátkozni az új névvel.

Új nevet kap és arculatában is megújul Magyarország legkedveltebb bevásárlóközpontja, az Arena Plaza. Az Arena Mall név és az új logó is megtestesíti azt a folyamatos fejlődést, amely az Arenát a hazai piacon egyedülállóan sikeressé teszi – jelentették be hétfőn.

Több mint 10 éve vagyunk jelen a hazai piacon. Egyedülálló adottságaink és folyamatos, a vásárlók igényeihez igazodó újításaink teszik az Arenát az ország legnépszerűbb bevásárlóközpontjává. Az Arena piaci pozícióját a bevásárlóközpont új tulajdonosa, a NEPI Rockcastle több lépcsőben, folyamatos innovációkkal kívánja tovább erősíteni. Az Arena Mall elnevezés és a megújult arculat a változást jelképezi, törekvésünket a folyamatos újjászületésre. Ezzel új fejezetet nyitunk a bevásárlóközpont életében

– mondta el Müller Tamás, az Arena Mall igazgatója.

A váltás a bevásárlóközpont arculatának minden részletére kiterjed és további újdonságokat is hoz majd a jövőben. A 2007-ben megnyílt Arena Mall jelenleg Magyarország piacvezető bevásárlóközpontja, heti átlag 250.000 fős látogatószámmal.

Magyarországon az Arena Mallban található meg a legtöbb nemzetközi divatmárka egy fedél alatt. Ez az áruház fő vonzereje a stílus és a divat iránt elkötelezett vásárlók számára, emellett IMAX és felújított VIP mozijával, páratlan kikapcsolódási lehetőséggel is várja a látogatókat.

Az új névvel és a megújult arculattal is változatlanul arra törekszünk, hogy látogatóink számára egyedülálló élménnyé varázsoljuk a vásárlást

– tette hozzá Gedeon Éva, az Arena Mall marketing vezetője.

85 milliárd forintért kelt el az Aréna Pláza
Dél-afrikai befektetők vásárolták meg a főváros egyik leglátogatottabb bevásárlóközpontját.

Kiemelt kép: MTVA/Bizományosi: Faludi Imre