Március 28-án jelent meg a The Last of Us Part I számítógépes portja, amit jelentős várakozás övezett, ugyanakkor a tavaly megjelent PS5-ös változat PC-s átirata nem sikerült túl jól. A debütálást követően az internetet viharos gyorsasággal özönlötték el a dühös játékosok posztjai, amikben a vásárlól mindenféle technikai problémákra panaszkodnak.
A nem túl kedvező fogadtatásra reagált az eredeti játékot készítő Naughty Dog fejlesztőcsapat, akik Twitter-bejegyzésben biztosították a felhasználókat arról, hogy látják a visszajelzéseket, és aktívan dolgoznak azon, hogy megtalálják a megoldást több jól körülhatárolható problémára. Emellett kiemelték, hogy prioritásként kezelik a hibajavításokat tartalmazó frissítések elkészítését.
Érdemes tudni továbbá, hogy a fejlesztőcsapat és a kiadó Sony már tisztában lehetett a problémákkal, ugyanis a korábbi gyakorlattal ellentétben a játék tesztverzióját csak a megjelenés napján kapták meg az újságírók, jó eséllyel azért, hogy a premier előtt ne legyen lehetőség olyan cikkek közlésére, amik felhívják a figyelmet arra, hogy komoly problémák vannak a PC-s változattal.