Így néznek ki a való életben a pokémonok

Mickael Lelièvre digitális háromdimenziós szobrokat készít, most éppen úgy gondolta, hogy a pokémonokon gyakorolja a művészetét. Az elkészült lények már korántsem olyan aranyosak, mint a rajzfilmben vagy a játékokban, ami nem is véletlen: a szobrász a való életből merített ihletet azért, hogy életszerűbbek legyenek.
Kapcsolódó cikkek

Rajzfilmen nagyon cuki tud lenni egy Bulbasaur, és a továbbfejlesztett változatai is, de élőben nem biztos, hogy szívesen találkozna velük az ember, pláne akkor nem, ha úgy néznek ki, ahogyan Mickael Lelièvre háromdimenzióban renderelt számítógépes szobra róluk. A francia modellező rengeteg állatot és képzeletbeli lényt maszkíroz reálisabb, háromdimenziós alkotássá, most éppen úgy gondolta, hogy a pokémonok kerülnek terítékre.

A művész elmondta, hogy ezeket a lényeket nagyon jó gyakorlásnak tartja a munkájához, és igyekszik mindig való életbeli inspirációt is találni hozzájuk. “Muszáj anatómiai példákat találnom olyan fajokról, amelyeket be tudok illeszteni a dizájnba” – mondta el a CNET-nek a művész. Ezért lehet az, hogy az elkészült digitális szobrok nem olyan elnagyoltak, mint a mesebeli rajzok, és hogy Turtle inkább hasonlít egy Tini nindzsa harci teknőshöz, mint az eredeti rajzfilmfigurához.

Lelièvre több programot használ a szobrok elkészítéséhez, legtöbbször ZBrush-sal, V-Ray-jel és Photoshoppal dolgozik. Attól függően, hogy milyen bonyolult pokémont választ magának, az elkészítés és a renderelés átlagosan 1-5 napig tarthat.

Nyitókép: Mickael Lelièvre