Nemrég írtunk arról, hogy Zuckerbergnek nagy tervei vannak idén a Facebookkal, az első jelentős lépésekről pedig már januárban hallhattunk. A leglényegesebb ezek közül a hírfolyam tartalmait válogató algoritmus megújítása, ami az ismerősök posztjaira helyezi a hangsúlyt a kiadók, cégek és márkák oldalaival szemben, ennek hatását már érezni lehet az oldalak elérésein.
A közösségi oldal hétfői bejelentése szerint mostantól az is számítani fog, hogy a felhasználó hol él, és sokkal több bejegyzést fog látni a helyi kiadóktól, újságoktól, azok láthatóbb helyre kerülnek a hírfolyamban.
Az emberek régóta mondják, hogy több helyi hírt szeretnének látni a Facebookon. A helyi hírek segítenek minket abban, hogy megértsük azokat a problémákat, amik érintik közösségünket és életünket.” – írta Mark Zuckerberg posztjában.
A hírfolyamot érintő változások mellett a közösségi oldal azt is bejelentette a múlt héten, hogy a felhasználókra bízza annak megítélését, mely híroldalakat találják megbízhatónak, és azokat fogják előnyben részesíteni.