Elindult a Kinect reklámhadjárata

A Microsoft legújabb terméke szűk három hét múlva debütál, ami alatt a gyártó állítólag fél milliárd dollárt szeretne elreklámozni.
Kapcsolódó cikkek

A Microsoft Kinect – ha valaki esetleg még nem találkozott vele – egy vízszintesen elfektetett műanyag bot, benne kamerákkal. Fényesre csiszolva és az Xboxra csatlakoztatva pedig arra képes, hogy az ember – feltéve, hogy a kamerákat maga felé fordította – válik a játék irányítójává. Nincs szükség gombokra vagy akár egy érzékelőkkel ellátott botra – a Kinect nagyon hatékonyan képes felismerni, hogy épp mit csinálunk.

A Kinect kompatibilis játékok éppen ezért a több tucat gombbal irányítható társaiknál természetesen sokkal egyszerűbb koncepcióval születnek, azonban nem is a kézügyességre kell koncentrálni. Ezek a játékok egyfajta visszatérést jelenthetnek a nagy családi társasozásokhoz és a rég elfeledett közös activitykhez.

Az új eszköz számos kritikusa szerint bár maga a megoldás nem egy rossz irányba történt előrelépés, sajnos egy elöregedő eszközhöz csatlakoztatták. Ezt a problémát érezheti a Microsoft is, hiszen a New York Post szerint 500 millió dollárt vágott hozzá a kommunikációs osztályhoz.

AJÁNLOTT LINKEK:

Here, Watch Microsoft’s First Official Ad For Kinect (CrunchGear)
Microsoft Readies $500 Million Kinect Advertising Blitz (CrunchGear)
Microsoft’s move (New York Post)