Dobos Evelin és Kovács Dániel Richárd a nászútjukról meséltek: Úgy vágtunk neki, hogy csak a repülőjegyünk volt meg

A véletlenre bízták, hol szállnak meg Szardínián.

Múlt héten a 24.hu-n is beszámoltunk Dobos Evelin és Kovács Dániel Richárd esküvőjéről, ami után a színésznő és az RTL főrendezője nászútra indultak. Olaszországba, azon belül is Szardíniára utaztak, bármiféle előzetes terv vagy foglalás nélkül, csak a repülőjegyet vették meg előre. Az útról a Blikknek meséltek a friss házasok.

Eleve úgy vágtunk neki a nászútnak, hogy csak a repülőjegyünk volt meg. Félve attól, hogy egyáltalán elindul-e a járat, nem akartuk kockáztatni, hogy elvesszen a lefoglalt szállás. Thaiföldre is – ahol az eljegyzésünk volt – úgy utaztunk, hogy az első két éjszakára volt szállásunk Bangkokban, utána elindultunk felfedezni az országot. Itt is ez volt a cél, és jól is jártunk, mert végül a luxusszálloda, ahol az első estét töltöttük, volt a legdrágább és a legrosszabb szállásunk

– fejtette ki Kovács, akinek nagyon jó érzéke van ahhoz, hogy kép és értékelések alapján igazi gyöngyszemekre leljen – állítja a felesége, akinek a hivatalos neve férjezett nőként egyébként most már az, hogy Kovács-Dobos Evelin.

Gyönyörű helyeken jártunk, részben annak is köszönhetően, hogy béreltünk egy hajót, amellyel olyan partszakaszokra is eljutottunk, ahol alig voltak turisták, és amelyek a szárazföldről nem lettek volna könnyen megközelíthetők

– árulta el Dobos.

Kétórás utazás után, egy földúton jutottak el jelenlegi szállásukra Szardínia északi részén, egy több száz éve a birtokon élő és gazdálkodó olasz család szálláshelyére, ahol nászútjuk utolsó napjait töltik. Kovács azt mondta, odaúton felkészültek a legrosszabbra, „mert úgy tűnik, lemegyünk a térképről”.

De ez a hely maga a csoda, a világ legszebb helye!

– mondta a férj, aki feleségével egyetértésben úgy véli, az esküvő óta tovább mélyült a kapcsolatuk.

Az, hogy összeházasodtunk, komolyabbá tette az egészet, még közelebb hozott minket. De ahogy eddig is, ezek után is tovább dolgozunk magunkon, hogy a kapcsolatunk egyre jobban működjön. Ő nagyon temperamentumos lány, én meg néha talán idegesítően nyugodt vagyok, de kiegészítjük egymást, ez kiderült az elmúlt másfél évben is.