Törölték a repülőjáratot, amivel Ákos és zenekara utazott volna Tusványosra

Utolsó pillanatban kellett szervezkedniük, hogy odaérjenek csütörtöki koncertjükre.

Ákos csütörtökön közösségi oldalán írt róla, mi történt velük a 33. Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor felé tartva.

Tegnap délután 5 óra óta úton vagyunk Tusványosra… A repülőre vártunk négy-öt órát Ferihegyen, mire kiderült, hogy nem indul. Gyors reptéri válságstáb és döntés után alvás nélkül, hajnalban nekivágtunk az útnak, hogy ne maradjon el a ma esti koncert. Autóval és busszal sem egyszerű, terelések és több órás várakozás hátráltat, de érkezünk! Az már csak jutalom, ha egy kis esőt és 13 fokot ígérnek a fellépésünk idejére…

írta posztjában az énekes, aki az autóút során, valahol Temesvár és Déva között a Mandinernek is elmesélte az őket ért megpróbáltatásokat.

A fapados légitársaságtól az ember nem vár ugyan sokat, de annyit talán el lehet, hogy tisztességesen elszállítsák az embert a kívánt helyszínre

– nyilatkozta az énekes.

Mint mondta, a Budapest-Marosvásárhely járat előre bejelentett két órás késésére fel voltak készülve, de az később három órára módosult. „Még később mindenkit odarendeltek a kapuhoz, és amikor már ott tipródtunk, este tizenegy és fél tizenkettő között derült ki, hogy egyáltalán nem fog felszállni a gép” – fogalmazott Ákos, akinek a történtek miatt éjszaka kellett kisbuszokat és autókat szervezni a komplett stábnak.

Kész csoda lesz, ha az eredetileg kiírt koncertkezdésre megérkezünk. Egyszerűen nonszensz, hogy nem lehet számolni egy szolgáltatással, amire az ember hónapokkal korábban befizetett, ráadásul az utolsó utáni pillanatig érdemi információ nélkül hagyják az utasokat. (…) Nem akarok nyafogni, nekünk a koncert fontos, másnak meg más, mondjuk a nyaralása, amire egész évben gyűjtögetett, vagy éppen az, hogy lássa a gyerekét, rokonait. Nekem egyre inkább úgy fest, Európában megszűnt a szolgáltatások szolgáltatás-jellege, és megszűnőben van Európának az Európa-jellege. Nem úgy tűnik, mintha ez véletlenek sorozata lenne

– mondta a zenész.

Ákos későbbi Facebook-bejegyzéseiből kiderült: végül sikerült odaérniük saját koncertjükre.

Egyébként ugyanezzel a járattal utazott volna Deutsch Tamás és Kubatov Gábor is, utóbbi a késés miatt lefújták a programját.

A hosszú ideje tartó légiközlekedési káoszról alábbi cikkünkben írtunk bővebben:

Kapcsolódó
Júniusban látványosan nőtt a késések száma Ferihegyen, a Wizz Air szerint 25 százalékkal van kevesebb légiirányító, mint kellene
A nyár első hónapjában közel minden harmadik Budapestről induló repülő összeszedett legalább 30 perc késést. A Budapest Airport szerint zsúfolt a légtér, az időjárás is nehezíti a helyzetet, ezért a problémák akár szeptember végéig is elhúzódhatnak.