A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
A párokat üdítős üvegek váltják, de a szivárvány színei maradnak a cég reklámkampányában. Ismeretes, hogy a fideszes Boldog István hétvégén bojkottra szólított fel mindenkit, amiért a Coca-Cola azonos nemű párokkal is reklámozza üdítőitalát. A cég szerda délelőtti közleményükben arról ír, új plakátokkal hirdetik a #loveislove kampányukat.
Megkérdeztük a céget, hogy az eredeti terv is így nézett-e ki vagy a felháborodás miatt változtattak a marketingen, amint választ kapunk, közöljük.
Frissítünk!
Megkeresésünkre a Coca-Cola közölte, hogy a kampány a Sziget indulásával a második szakaszába lépett, szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárványos címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola zero áll a középpontban. A kampányt eredetileg is így tervezték.